O dostavi

Blago, naročeno v Spletni prodajalni Lončarstvo Iztok Mlakar, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi v skladišču, običajno še isti dan.

Da bi naročene artikle dostavil karseda hitro, bom vedno izbral najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakuješ že naslednji dan. Če te ob dostavi ni na navedenem naslovu, (ali si v službi, ali pa v gobah...),  lahko paket prevzameš na najbližji pošti. 


Blago lahko prevzameš tudi osebno v delavnici -  Novo Polje cesta XXIII. Prej me pokliči, (041) 578 582 .

 

Strošek dostave

Ker Pošta vsako leto viša cene, moram v letu 2019.. dvigniti ceno dostave tudi jaz

Strošek dostave je 7,50 € (z DDV) enoten za celo Slovenijo in se ne razlikuje glede na vrednost in težo naročila do 5kg. Gline ne pošiljam, svetujem, da me pokličeš na telefon, 041 578 582, ali se dogovoriva preko e-pošte.

 

       
       
       

 

 

      
     

 

Ponujam naslednje načine plačila:

- Plačilo z gotovino po povzetju. OPOZORILO: Pošta Slovenije ob dostavi zaračuna provizijo za odkupnino v vrednosti 1,07 % od vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05 € (pri znesku odkupnine pod 98 €) in maksimalno 5,36 € + 0,30% od odkupnine (pri znesku odkupnine nad 501 €).

- Z nakazilom na račun  TRENUTNO NE POSLUJEM PREKO POSLOVNEGA RAČUNA upravitelja Spletne prodajalne Lončarstvo in unikatna keramika, Iztok Mlakar o.d.d. - po ponudbi / predračunu

Brezplačna dostava

Ob naročilu nad 75 EUR so stroški pakiranja in dostave brezplačni.
.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije

Dostava dopoldne - kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodaš  poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izbereš ustreznega. Preden je naročilo dokončno potrjeno in odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestiš, da želiš dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo paket prišel na pravi naslov. Nihče ne mara izgubljene prtljage. Ali paketov.

Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločiš tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če si ob nakupu za način plačila izbral gotovinsko plačilo ob dostavi, te prosimo, da poskrbiš, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če te v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.
 

 

Paket gre od mene še isti dan

… seveda, če je blago na zalogi in če je naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj. Da bi mi to uspelo, upoštevaj naslednja priporočila:

  • preveri ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »na zalogi«),
  • naročilo oddaj čimprej - če v podrobnostih artikla piše "Na zalogi", mora biti naročilo potrjeno najkasneje do 14. ure.

Včasih telefonski klic pomaga zaobiti kakšno od teh pravil, ampak če je izjem preveč, potem pravilo ni več pravilo, zato prosim za razumevanje.

Če artikla nimam na zalogi v svojem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru upoštevaj naslednja pravila:

  • predviden rok dobave je izpisan v katalogu prodajalne (2 do 3 dni, oziroma, prednaročilo),
  • če pri izdelku piše, da ga trenutno ni na zalogi, to pomeni, da ga moram še izdelati, najbolje je povprašati o predvidenem datumu po elektronski pošti; če tak artikel vendarle naročiš, ga bom  poskušal narediti v najkrajšem možnem času. Vedeti je treba, da ustvarjam periodično in po skupinah izdelkov. Če bom neuspešen,  te vseeno obvestim naročilo pa bom storniral,
  • če naročiš več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, te bom vprašal za dovoljenje, da ti  izdelke, ki so na zalogi, pošljem takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi; v tem primeru ti bom morebitni strošek dostave zaračunal le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bom nosili strošek dostave jaz,
  • če bo čakalna doba zelo dolga, te bom preko elektronske pošte sproti obveščal o ažurnih podatkih in predvideni dobavi; če se vmes kadarkoli naveličaš čakanja, mi lahko to sporočiš in izdelek bom odstranil  iz naročila ter dostavil ostale izdelke ali pa naročilo storniral.


Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke ti bom poslal obvestilo, da sem artikle že poslal na pot.

Za vse dodatne informacije me pokliči (041) 578 582 ali pošlji elektronsko pošto.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IZTOK MLAKAR o.d.d.

Veš, kaj počne mojster lončarstva in unikatne keramike? Ne? Z veseljem se ti razkrijem. Moje osnovno poslanstvo je pričarati toploto v srca ljudi. Iz gline znam ustvariti ptičjo hišico, ljubko skodelico in veselo sovico, pa angelčka radosti in malo pipico. Vse to počnem za ljudi, ki znajo ceniti živost unikatne lepote in rokodelske umetnosti. Vabim te k raziskovanju moje spletne strani in trgovine – polne glinenih čudes.

Piši Lončarstvu Mlakar

(041) 578 582
(041) 578 582
mlakar.iztok@gmail.com
info@loncarstvomlakar.si

Facebook